Poll: LTO en NAJK zijn terecht opgestapt bij de onderhandelingen over het Landbouwakkoord

Het kabinet heeft al meerdere malen aangekondigd dat het nu zelf met maatregelen gaat komen om de doelen op het gebied van water, natuur en stikstof te behalen. Wat vind jij van het opstappen van LTO en NAJK? Is dit goed omdat het landbouwakkoord geen goed verdienmodel kon waarborgen of juist niet, omdat de landbouw nu geen inspraak meer heeft en dit bij het landbouwakkoord wle had?
De redactie is benieuwd hoe jij kijkt naar dit besluit van LTO en NAJK. Stem op onze stelling: 'LTO en NAJK zijn terecht opgestapt bij de onderhandelingen over het Landbouwakkoord' en laat je mening weten.
Bas Lageschaar
Bas Lageschaar groeide op tussen de weilanden in de Achterhoek. Daardoor had hij altijd al belangstelling voor de agrarische sector. Voor Agrio zit hij in de redactie politiek en beleid. Bas volgt het laatste (regionale) nieuws op de voet en schrijft voor de regionale websites en verschillende printuitgaven.




